Tien keer tien

De dagelijkse zaken beter doen dan de branchegenoten is een uitdaging. Eenvoudig is dit niet omdat ook onze mededingers / concullega's hun zaakjes goed op orde hebben. Het streven van Agri Bouwmarkt is vooral het bewaken van de gemoedelijkheid en daarbinnen dermate scherp te blijven dat fouten zoveel als mogelijk worden voorkomen. Ons uiterste best doen, elke dag weer. Bij andere aanbieders zal dit niet anders zijn. Maar toch is er een tiental aspecten waar we verschil proberen te maken: 

Ontdek het zelf

Winkelen bij Agri Bouwmarkt moet voelen als thuiskomen. Alle inspanningen zijn erop gericht dat bezoekers en bezoeksters het welkom zijn als vanzelfsprekend ervaren. Niet kunstmatig maar gewoon organisch   >>>  bedrijfscultuur.
Kom rustig langs; graag gunnen we ook u de winkelervaring met tien pluspuntjes. 

 

  1. Klantvriendelijkheid
    Natuurlijk zijn we hierin niet uniek maar onze bedrijfsvoering is dusdanig dat we niet tevreden zijn met een negen.

  2. Voorraadniveau
    Vanuit economisch perspectief zijn grote voorraden ongezond, maar ‘nee’ verkopen vinden we dodelijk.
    Daarom gaan we ervoor dat klanten nergens op misgrijpen. 

  3. Niches
    We opereren niet uitsluitend in de zogenaamde bulkhandel maar eren ook de kleine marktsegmenten in ons vakgebied. Vaak maken we de economische aspecten ondergeschikt aan de commerciele overweging: "wat de Agri Bouwmarkt u biedt, dat vindt u elders niet" 
    Voorbeelden zijn brand- en inbraakwerende kluizen maar ook een selectie BAAK - veiligheidschoenen-met-gezondheidsclaim. 

  4. Prijs
    Doorgaans wordt grootschaligheid geassocieerd met voordeel. In bijna alle gevallen berust deze aanname op een denkfout. Het staat vast dat het prijspeil in de meeste plattelandswinkels zeven tot acht procent lager ligt dan het gangbare prijsniveau bij grote formuleketens. Het is verrassend om te ervaren dat in de mix van het assortiment (niet-referentieartikelen) aanzienlijk voordeliger wordt gewinkeld bij de vakhandel dan bij de meeste landelijke actieve ketenformules. Dit geldt voor een verfrollertje en een kroonsteentje, maar ook voor pvc-bochtje, metalen hoekje, tochtstrip, knelkoppeling, tuinharkje, stekker, deurmat, schroevendraaier, etc. etc.

  5. Brandstof
    Van alle grote brandstofaanbieders (Qlima, Campinggaz, Antargas, Primagas, Shell, Cadac, Weber en Benegas) hebben we vloeibaar en recreatiegas in ruime mate voorradig. Ook in wegwerpverpakking.

  6. Vakkennis
    Het exploiteren van een winkel is een vak maar onder dit kopje wordt vooral product- en warenkennis bedoeld.
    Vanuit de visie "kennis is macht'  wordt veel geinvesteerd in cursussen, trainingen en opleidingen. Bovengemiddeld veel klantvragen binnen ons vakgebied kunnen adequaat worden beantwoord. Dit vinden we leuk en doen we graag.

  7. MVO
    Een opsomming:
    - correcte naleving van wet- en regelgeving
    - Arbo en BHV-proof
    - Milieubewuste bijdragen aan Stibat en Wecycle
    - Onderhoudscontracten op apparatuur, het pand en de software
    - Energiezuinige verwarming
    - Correcte afvalscheiding
    - Voorkoming van burenhinder
    - Brandpreventie

  8. Personeelsbeleid
    De winkel heeft zich geconformeerd aan de branchebrede cao VWDHZ  >>  vereniging van winkelbedrijven in de doe het zelf branche. Salarisadministratie en pensioenvoorziening zijn keurig geregeld. Op de winkelvloer hebben we aandacht voor sfeer, klimaat, werkdruk en persoonlijke ontwikkeling.
    Het pauzebeleid en de taakverdelingen zijn gericht op het voorkomen van kliekjesvorming en/of uitsluiting. 

  9. Sponsoring
    Lokale initiatieven op sportief, cultureel en maatschappelijk vlak ondersteunen we ruimhartig. Met een financiële bijdrage en/of in natura. Wel is het doelgebied beperkt tot Berlicum en Middelrode. 

  10. Service
    Een goede aftersales staat voorop.